Erkek Estetiğine Dair

ERKEK  ESTETİĞİNE DAİR

Genç  ve estetik yüze sahip olma isteği artık  sadece bayanların değil,  erkeklerin de isteklerinin başında  geliyor.

Genç, dinamik, bakımlı görünmek sadece özel hayata katkıda  bulunmuyor, aynı  zamanda  iş hayatında  da başarıya katkıda bulunuyor. Kişinin kendine olan güveni daha da artıyor.

Erkeklerde yüz bakım ve estetiğinde neler yapılıyor?

Cilt Bakımı: Erkekler çoğunlukla  yağlı cilde  sahiptir. Bu cilt tiplerine ortalama ayda bir  medikal cilt bakımı ile gözenekler temizlenip, arkasından karbon peelingle yağ dengeleme  ve gözenek  sıkılaştırma  işlemi yapılır. Kuru cilde sahip  erkek  hastalara ise uygun nemi sağlayıcı bakımlar ve nem aşılarıyla destekleme yapılır.

Erkek hastalarda lazer epilasyon hangi bölgelere  uygulanır?

Erkek hastalarımızda lazer epilasyonu en fazla kullandığımız alanlar; sakal üstü kıllar, kaş arası, boyunda gömlek yakasına denk gelen alanda kıl batık tedavisinde ve koltuk altı,  göğüs ve sırt bölgesindeki kıllar için  kullanmaktayız. Diğer çok önemli bir alanda estetik amaçdan ziyade hastalığı tedavi amaçlı; kuyruk sokumu  bölgesinde olan kıl dönmelerin tedavisinde, cerrahi sonrası hastalığın  tekrarını önlemede  de oldukça etkindir.

Erkek hastalara botox uygulanır mı?

Erkek hastalarımıza da elbette ihtiyaç doğrultusunda ve de tabiki tadında  botox dokunuşlarıyla yardımcı  olmaktayız. Erkek hastalarımıza en fazla botox uyguladığımız alanlar;

– Kızınca ortaya çıkan kaş arası  çizgisi,

– Kaşları kaldırınca belirginleşen alın enine çizgileri,

– Gülünce beliren göz etrafı kırışıklıkları,

-Koltuk altı aşırı terlemesinin tedavisinde,

– El ayak terlemesi şikayetinde,

– Migren tanısı almış hastaların tedavisinde kullanmaktayız.

Erkeklere dolgu ne zaman ve nerelere yapılır?

Erkek hastalara dolgu uygulaması çok hassasiyet gerektiren bir konudur. Uygulama da amaç feminen bir ifade katmadan , erkek hastada  yüz şekillendirme yapmaktır. Bu amaçla en fazla;

-Elmacık kemikleri şekillendirmek için,

-Nazolabial oluk denilen, burun  dış kenarından ağız köşesine inen  derin oluk tedavisinde,

-Çene  hattı oluşturmak için,

-Çene büyütmek ve gıdıyı azaltmak için,

-Orta yüzdeki boşluklara  dokunuşlar,

– Göz altı morluğu tedavisinde,

-Alın cizgilerine,

– Göz altı torbalarının görünümünü  tedavi etme,

– Burun şekil bozukluklarının düzeltilmesinde kullanılır.